Friday, March 7, 2008

Undilah dengan BIJAKSANA - Selamat Mengundi

Salaam Perjuangan,

Buat pengundi2 Melayu, esok 8 Mac kita akan mengundi sebuah kerajaan baru.

Maka, gunakanlah KUASA MENGUNDI kita dengan sebaik2nya serta dengan penuh kebijaksaan. Inilah masanya kita menyuarakan kehendak rakyat, setiap 5 tahun diberi PELUANG memilih wakil rakyat bekerja mewakili kita. Maka, pilihlah calon2 wakil rakyat yg terbaik buat agama, bangsa dan negara. Mana2 yg menjadi pengkhianat perjuangan kita, harap diTOLAK, mana2 yg baik undilah semula. Untuk Agama, Bangsa dan Tanahair.

Semua kita AMAT BERHARAP pengundi2 Melayu di Rembau dan Kepala Batas menggunakan undi mereka dengan cermat. Andalah harapan kami dan negara. Harap mengundi dengan kebijaksanaan.

Ingat Johor, ingat Proton, ingat Avenue Capital, ingat Hindraf, ingat harga barangan dan minyak, ingat kehendak Bumiputra tidak diendahkan, ingat bermacam2 perkara yg berlaku selama 4 tahun ini.

Undilah utk kebaikan anak bangsa dan masa depan kita. Ingat nasihat Ayahanda Tun, pilih calon yg BERSIH. UMNO dan BN akan terus mendapat 2/3 tetapi di PRU 12 ini kita perlu membersihkan parti dan barisan supaya ianya menjadi lebih sihat dan baik utk memerintah negara.

Bak nasihat mantan PM kita, Tun Dr Mahathir:"Mengundi secara bijak dengan menyingkirkan calon2 yg diketahui terlibat dgn rasuah, mungkir janji, berat sebelah, pilih kasih, mengutamakan keluarga, yg tidak peduli masaalah Bumiputra dan orang Melayu, kontraktor dan peniaga kecil, maka BN dan UMNO akan dapat mendirikan Kerajaan yg lebih bersih, cekap dan prihatin. Jika ini berlaku, maka terhasillah tujuan sebenar pilihanraya diadakan. Jika pengundi Malaysia BIJAK dlm memilih dan memberi undi maka pemerintahan negara ini akan selalu terdiri daripada org yg ikhlas dan jujur, yg tidak mempermainkan agama atau semangat kebangsaan, yg cekap dan berpandangan jauh. Dgn ini kita serta anak cucu dan cicit kita akan terus menikmati hidup selesa dlm negara yg serba maju."

Selamat mengundi utk Agama, Bangsa dan Tanahair.Wasaalam.

No comments: