Friday, May 23, 2008

Selamatkan Tanah Melayu dari Pak Lah

Bismillahirahmanirahim,
Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Ya Allah, Ya Tuhan Kami,

ENGKAU kasihanilah rakyat Malaysia dan orang-orang Melayu, kami makhlukMu DARI terus ditindas oleh manusia bodoh pengkhianat bangsa bernama Abdullah Ahmad Badawi yg telah menggadaikan maruah Agama, Bangsa dan Tanahair kepada musuh-musuh Islam seperti Singapura, Amerika dan Yahudi.

Hari ini beliau telah menggadaikan Pulau Batu Putih kepada Singapura laknat. Beliau juga telah menggadaikan Wilayah Iskandar di Johor, Jambatan Bengkok dan MARUAH DAN KEDAULATAN TANAH MELAYU kepada Singapura.

ENGKAU azabkan dan jatuhkan lah manusia bernama Abdullah Ahmad Badawi serta seluruh keluarganya yg melacur dan menggadaikan maruah, tanah-tanah di Johor serta pulau-pulau di Malaysia kepada Singapura.

Amat tidak logik memikirkan Singapura boleh menang dengan ICJ yg pro-Yahudi mengatakan kerana mereka telah mentadbir Pulau Batu Putih dgn baik dan menidakkan kedaulatan Kesultanan Johor dan kedudukan Pulau Batu Putih yg jelas memihak kepada Malaysia. Sekiranya hakim-hakim dan peguam-peguam dilobi dan dibayar oleh Singapura, ENGKAU laknatkan juga mereka-mereka ini.

ENGKAU laknatkan juga Tunku Abdul Rahman yg telah menggadaikan Temasek kepada Cina PAP dan kawan baik beliau si Lee Kuan Yew. ENGKAU lahanatkan juga segala pihak British yang merompak Tanah Melayu dan memberinya kepada Cina dan India kaum pendatang yang tamak haloba dan makin kurang ajar sekarang ingin MENYAPU orang-orang Melayu dari terra cotta mereka pula. ENGKAU laknatkan seluruh kafir-kafir harbi di Singapura terutama PAP dan adik mereka DAP di Pulau Pinang.

Ya Allah, Ya Tuhan kami, SELAMATKANLAH BUMI BERTUAH ini dari pengkhianat-pengkhianat bangsa yakni Abdullah Ahmad Badawi, Khairy Jamaluddin, Musa Hitam, Shahrir Samad serta kawan-kawan penasihat dan penjangak yg menyebelahi Singapura seperti Vincent Lim, Brendan Pereira dan Kalimullah.

Ya Allah, Ya Tuhan kami. Sesungguhnya ENGKAU yg MAHA PENYAYANG, MAHA PENGASIH LAGI MAHA ADIL. Makbulkanlah doa makhlukMU yg makin tertindas di bumi mereka sendiri.

Amin Ya Rabbul Al Amin.

No comments: