Saturday, August 16, 2008

Sumpah Saiful

Saiful dah pun bersumpah, Anwar bila lagi???




" Wallahi Wabillahi Watallahi ….Saya, Mohd Saiful Bukhari Azlan bersumpah bahawa saya telah diliwat oleh Dato Seri Anwar Ibrahim pada 26-6-08 iaitu pada tarikh tersebut Dato Seri Anwar IBrahim telah memasukkan zakarnya ke dalam lubang dubur saya. Jika saya berdusta atas pengakuan ini maka saya berdusta terhadap Allah dan saya sanggup menerima azab, laknat dan kutukan daripada Allah hingga ke kiamat "– itulah sumpah mengikut syariat Islam yang dilafazkan oleh Mohd Saiful Bukhari Azlan sambil mengadap kiblat di Masjid Wilayah Persekutuan,Jalan Duta Kuala Lumpur jam 6.15 petang Jumaat.

Bekas Imam Besar Masjid Negara, Datuk Firdaus Ismail juga terkejut melihat Saiful begitu yakin dan kuat semangat untuk bersumpah laknat termasuk kepada keturunannya. “Ini sejarah yang besar dalam negara kita. Bukan senang seorang anak muda membuat sesuatu yang boleh menjatuhkan maruahnya, keluarga dan keturunan. “Ia bersumpah dengan nama Allah s.w.t. Bukan sama macam kita bersumpah atas nama manusia. Ini kita bersaksi dengan Allah, ia bukan main-main,” katanya.

Beliau menyarankan Anwar perlu membersihkan namanya dengan berbuat sama seperti dilakukan Saiful yakni bersumpah depan al-Quran. Katanya, Anwar perlu berbuat demikian demi membersihkan nama dan moralnya.

2 comments:

Unknown said...

Sampai kucing bertanduklah baru Anwar bersumpah ...

Sorang manusia ni membawa malu dan kacau bilau pada Malaysia.

teja said...

hehehe.. Anwar cuma berani berwirid "we have the numbers!"

Salam Omong,

Terimakasih kerana melawat blog saya. Saya akan cuba lebih prihatin dan kemaskini blog ini. Nawaitu utk memberikan berita2 yg harus kita sebarkan dan kongsi tentang Agama, Bangsa dan Tanahair supaya orang Melayu ada "suara" di alam siber bagi melawan arus suara2 sumbang yg suka menghentam kita. Orang Melayu harus vokal bersuara di alam siber melawan hujah2 mereka.