Tuesday, April 29, 2008

Parlimen Bersidang Hari Ini



Untuk pertama kali di dalam 2 tahun, saya duduk depan TV, tengok
berita TV3 pukul 8 dan tengok pembukaan sidang Parlimen kali pertama utk sessi tahun ini. Saya rasa inilah persidangan yg amat2 ditunggu bersama debaran kerana paling ramai pembangkang masuk parlimen.



Yg saya dapat dari berita hari ni..
Datu Dr Ahmad Zahid Hamidi telah ada doctorate! hehe bila la pulak beliau dapat doctorate tapi tahap pemikiran beliau tidak menunjukkan peningkatan kepandaian malah kebodohan juga tentang isu "masuk Islam".



Yg masih bodoh masih menyalak YB Nazri Chihuahua dgn kenyataan bodoh piang beliau..mengatakan beberapa bahagian yg membuat EGM bukan mewakili akar umbi dan meminta sesiapa yg mengatakan PM Abdullah patut letak jawatan supaya memberi kajian SAINTIFIK yg menunjukkan kekalahan BN di PRU 12 adalah disebabkan oleh Pak Lah.



Yang cuba taichi-taichi pendirian Datuk Syed Hamid, Ali Rustam. Yang direct berterus terang Ku Li..dan bermacam-macam lagi.

Tok Sami menghentam DS Khir Toyo atas isu runtuh kuil, walaupun arahan runtuh kuil datang dari Tok Sami sendiri.

Nik Aziz akan buat litar lumba untuk mat rempit di Kelantan.

Pak Lah nak bagi AirAsia hub tambang murah sendiri di KLIA. Pandai Pak Lah, Kamaluddin, Khairy, Patrick dan kekawannya masukkan agenda mereka ke dlm agenda negara dan suruh YDP Agong baca pula.

Ke lima2 kotidor juga akan dilaksanakan nampaknya. Duit pelaburan kita kurang arif akan datang dari mana ya?

No comments: